سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بی خیال!


ساعت شش و نیم است و چهار‏تومن از این طلب‏کارم؛ هشتاد و پنج تومان هم از آن‏یکی.

بیست و شش تومان به فلانی بده کارم و سه و پانصد به بهمانی. شش تومان هم به آقای عینک فروش؛کلی هم به خدا .

خیالی نیست! فکر می‏کنم آقای شتر آدرس در خانه‏ی من یکی را نداشته باشد.

 

 

 



علی ::: سه شنبه 86/9/27::: ساعت 6:3 عصر

 نظرات دیگران: نظر



روابط عمومی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مبنی بر هک سایت انتخابات رایانه ای مجلس هشتم را تکذیب و اعلام کرد: ساتصویر صقحه ی اول سایت هک شده ی انتخابات اینترنتی یت مذکور به آدرس www.majles8.com به منظور برگزاری دو مرحله مسابقه اینترنتی مورد استفاده قرار گرفت و پس از انجام مراحل مختلف مسابقه و تست های مورد نظر، در حال حاضر کاربران محترم می توانند به آدرس www.majles8.ir مراجعه نمایند.

کسی نیست به این آقای روابط عمومی وزارت کشور بگوید مگر مرض داشتید بعد از انجام دو مرحله مسابقه‏ی اینترنتی و طی تست‏های مورد نظر روی صفحه‏ی اصلی سایتی‏ که آن همه تبلیغش را کرده بودید بنویسید این سایت هک شده است.
سایتتان هک شده؟ اصلا شده باشد. مگر این همه تبلیغات و هزینه برای تست کردن سایت نبود‍؛ پس چرا از نتیجه می‏ترسید. رک بگویی که سایتمون هک شد و سعی می‏کنیم امنیت سایت را بالا ببریم.

هرچند دیگر مردم عادت کرده اند به تکذیب های صد‏من یک غاز ولی نکنید این کار را، قباحت دارد، زشت است، اخ می‏باشد. عزیزان دل برادر! اگر شما احمق هستید چرا فکر می‏کنید همه‏ی ملت هم احمق هستند؟

 

پ‏ن 1: این پانگار هیچ ارتباطی با یادداشت ندارد. می‏خواستم بگم این وبلاگ یک ساله شد.
پ‏ن 2: این پانگار هم هیچ ارتباطی با یادداشت ندارد. حتی به پانگار یک هم مربوط نیست. من متولد چهارده آذر هستم. از وقتی یادمه، یادمه چه کسایی اولین تبریک هارو بهم گفتند.
امسال کسی اولین تبریک رو بهم گفت که اگر می‏نشتسم یک لیست هزار نفره بنویسم اون رو توی لیست نمی‏آوردم. جل الخالق!
پ‏ن 3:......................................................................................................... .
ن 4:



علی ::: چهارشنبه 86/9/14::: ساعت 12:51 صبح

 نظرات دیگران: نظر




چندین جا دیدم سید‏حسن‏نصرالله دوربین فیلم‏برداری را یکی از سلاح‏های عملیات‏های چریکی دانسته. می‏گفت زمانی بود هر عملیاتی انجام منیروی ویژه ی 2 - القوة الخاصه2 - special forec 2ی‏دادیم و هر موفقیتی به دست می‏آوردیم اسرائیل خم به ابرو نمی‏آورد و خیلی راحت تکذیب می‏کرد. این بود که به فکر اضافه کردن نیروی جدیدی به گروه‏های عملیاتی افتادیم؛ و آن نیروی فیلم‏ساز بود.

یکی از داغ‏ترین زمینه‏های نبرد حزب الله و اسرائیل جنگ رسانه‏ها است. حزب الله در این عرصه از سلاح‏های مختلفی استفاده می کند. تلویزیون المنار از قدیمی‏‏ترین و بی‏شک کاربردی‏ترین سلاح‏ها است. روزنامه، اینترنت و حضور دائمی در متن اخبار سراسر دنیا نیز از دیگر سلاح‏ها است.

سال دو هزار و سه بازی کامپیوتری نیروی ویژه‏ی 1 (‏القوه الخاصة 1 - special force 1‏) به عنوان اولین نوع از سلاح جدید حزب الله در زمینه‏ی نبرد رسانه‏ها به دنیا معرفی شد.
البته با فاصله‏ی زیادی (بعد از آن‏که همه‏ی دنیا بازی را تمام کرده بودند و تحلیل‏ها و مستند‏های مختلف بازی از شبکه‏های دنیا پخش شده بود) مستند ساخت بازی با تبلیغات زیادی از صدا و سیما پخش شد.
بازی نیروی ویژه‏ی 1 از نظر گرافیکی و حتی مشخصات یک بازی‏های کامپیوتری در حد بازی‏های استاندارد جهانی نبود؛ ولی امتیازات منحصر به فردی داشت که باعث مطرح شدن، به عنوان اولین بازی کامپیوتری جهان عرب شد.

امتیازات بازی نیروی ویژه 1
بازی به طور کامل مستند و منطبق بر نقشه‏ها و محیط گرافیکی مناطق عملیاتی جنوب لبنان ساخته شده بود.
عملیات‏هایی که کاربر در آن‏ها شرکت می‏کرد دقیقا همان‏هایی بودند که مجاهدین نیروی مقاومت اسلامی در جنوب لبنان انجام داده بودند و باعث فرار نیرو‏های اشغال‏گر اسرائیل از جنوب لبنان شده بودند.
هسته‏ی بازی به طور کامل بومی بود و آن زمان عنوان اولین و تنها بازی جهان عرب شناخته شد.

حزب الله با انتشار بازی نیروی ویژه 1 جهت گیری خود را در مورد تکنولوژی و دانش‏ روز به دنیا نشان داد و ثابت کرد انزوا، زبان زورگویی و پشت کردن به دنیا راهی نیست که به مقصد برسد و البته دشمن بیشتر از دوست متوجه پیام حزب الله شد.

و اما نیروی ویژه‏ی 2
حزب الله همان زمان اعلام کرده بود این اولین و آخرین نخواهد بود و نیروی ویژه 1 تنها اولین بازی از این سری است. بعد از اتمام جنگ سی و سه روزه علیه حزب الله با وجود از بین رفتن تمام زیربناهای حزب الله، تلاش‏های شبانه‏روزی این نیرو برای آماده کردن نسخه‏ی دوم این بازی شروع شد و در سالگرد پیروزی حزب الله علیه اسرائیل، نسخه‏ی دوم بازی نیروی ویژه با سناریوی جنگ سی و سه روزه یا همان عملیات الوعد الصادق منتشر شد.

معرفی بازی نیروی ویژه‏2

علی ::: سه شنبه 86/9/6::: ساعت 12:59 صبح

 نظرات دیگران: نظر



چند روز پیش برادرم سجاد از انتخابات شورای دانش‏آموزی مدرسه‏ش می‏گفت:
به هر کاندیدا پنج دقیقه سر صف وقت دادن که برا خودش تبلیغ کنه. یکی از بچه های کلاس پنجمی توی پنج دقیقه پنجاه بار کلمه‏ی اصلاحات رو استفاده کرد. هی می‏گفت من کاندیدای اصلاحات هستم. من حامی اصلاحت هستم و از این جور حرف ها.
پرسیدم: تو چه شعاری دای؟
گفت: من فکر کردم که دیگه شعار دادن تکراری شده. من بجای اینکه شعار بدم اول عیب های مدرسمون روگفتم و بعدش گفتم که من می‏خوام عیب های مدرسه رواصلاح کنم پرسیدم برنامه ای داری برای درست کردن عیب های مدرستون؟
نه بابای کشیده و تحقیر کننده‏ای تحویلم داد و گفت: ما همش ماهی یه جلسه داریم. با ماهی یه جلسه که نمی‏شه کاری کرد. تازه مدیر مدرسه به ما اجازه نمی‏ده کاری بکنیم. اصلا تا وقتی آقای کریمی ناظم مدرسه و آقا محمد بابای مدرسه باشن ما هیچ کاری نمی‏تونیم بکنیم. 
پرسیدم پس برا چی قول اصلاح امور دادی؟
گفت: اگه قول نمی‏دادم رای نمی‏آوردم.

و چون حرف حساب زده شد جوابی نماند.

پ‏ن 1) داداشم نفر دوم انتخابات شورای دانش‏آموزی مدرسه شد.



علی ::: شنبه 86/8/26::: ساعت 7:14 صبح

 نظرات دیگران: نظر



یکی از آدم هایی که همیشه‏ی خدا به‏ش غبطه خوردم همان پیرمردی ‏است که در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک مُرد؛ همان ‏که توی میدون نشسته بود و بعد گفت آخ سرمون اینا و بعد افتاد و بعد هم مرد.

خیلی دور، خیلی نزدیک_ بیشتر سحابی‏ها رو فقط با تلسکوپ می‏شه دید. جبار یه زایشگاهه، ولی سحابی اسکیمو هم خیلی دیدن داره؛ قشنگ‏ترین قبرستونی که تو عمرم دیدم.
_ قبرستون؟!
_ آره سحابی‏ها، هم محل تولدن هم محل مرگِ ستاره‏های آسمون. همه‏شون برمی‏گردن به همون جایی که ازش متولد شدن.
_ مو نمی‏دونستوم ستاره‏ها هم می‏میرن.
_ همه‏شون می‏میرن. خیلی از ستاره‏هایی که الان ما داریم می‏بینیم شاید میلیون‏ها سال پیش مردن ولی ما به خاطر مسافتی که باهاشون داریم هنوز داریم اون‏ها رو می‏بینیم.
_ یعنی این‏قدر دورن؟!
_ خیلی دور، خیلی نزدیک. وقتی با دنیای خودمون مقایسه می‏کنیم خیلی دورن اما اگه با کهکشون‏های دیگه مقایسه کنیم تازه می‏فهمیم چقدر به ما نزدیکن و ما خبر نداریم.

پ.ن 1: لینک دانلود موسیقی متن خیلی دور، خیلی نزدیک.



علی ::: جمعه 86/8/4::: ساعت 2:15 عصر

 نظرات دیگران: نظر



   1   2      >
 
Yahoo mail